dimarts, 11 de maig del 2010

Casament, bici i estel, molins... i castells!

Doncs sí, portem un mes de maig mogut. El vam començar a Catalunya... ja que vam baixar per la boda de l'Hèctor i la Carol. Dijous tarda vam arribar a Barcelona i divendres al matí vam aprofitar per fer encàrrecs per la ciutat. Com a destacat... comprar un nou portàtil per l'Arnau, (que el seu de la feina començava a fallar) un flamant MacBock Air!!!!! No cal dir que l'Arnau està molt content, jeje.

Vam baixar cap a ca la geme a la tarda i vam estar amb tota la family (ma mare inclosa que estava allà, iupi!) una bona estona. A l'hora de sopar ja vam fer cap a Benicarló, on vam sopar amb el Victor, la Rosa, la Brigi, el Carlos i uns amics del Víctor i la Rosa. Bon començament de cap de setmana. Més tard cap a casa a trobar-nos amb la resta (Anna, Niel, Anja i Lluís) i després de xerrar una estona i "repartir" hores de dutxa :P a dormir...

L'endemà "el bodorrio". Matí de cafè, vestits diguem-ne "estranys" per nosaltres, maquillatge (gràcies Brigi!), retallar caretes i agafar el cotxe cap al casament. Arribem perfecte, i portem la pluja... (ho sentim Carol i Hèctor.... això us passa per fer-nos venir d'Holanda :P) però bé. Ni la pluja fa lleig en una cerimònia tan maca. Gràcies per fer-nos partícips de la vostra alegria!

Diumenge ens aixequem tardet... i després d'esmorzar plegats agafem el cotxe cap a Barcelona. La resta de diumenge també el tenim ben ple... dinar (tard) a Cabrera (mellis i family de nou), passar a veure l'àvia i els pares de l'Arnau, i cap a casa per sopar amb alguns amics de castells (els que no esteu a Londres, o ocupats, jeje). I a dormir (tot i que tard) poca estona... que agafem l'avió a les 6 del matí, brrrrr.

Després, el dimecres 5 de maig era festa, el Liberation Day. Els holandesos celebren l'alliberació del nazis a la segona guerra mundial. A tot arreu es veien banderes a mig pal en memòria dels caiguts a la guerra. Nosaltres vam aprofitat per quedar amb el Baldiri! Resulta que està vivint a Holanda des de fa uns dos anys... i quan l'Arnau hi va pensar li va enviar un mail i van quedar un dia per dinar. I també vam aprofitar el dia de festa per anar a fer una volta en bici. El Baldiri va venir a casa a esmorzar i vam fer una excursió fins a Den Haag passant per la zona de platja i dunes. Vam aprofitar la ventada que feia per fer volar l'estel del Baldiri (els nois amb més èxit que jo, tot s'ha de dir ;P).

A Den Haag vam dinar a una terrasseta a la plaça (mmmhhh, quin solet més bo que feia) amb la Rebecca, la xicota del Baldiri, i després vam anar a casa seva a fer un tè (o cafè) acompanyat d'un waffle. Mmhhhh. I amb forces renovades... camí de tornada cap a casa, amb alguns molins ben particulars!

I seguint amb molins... el diumenge vam aprofitar que era el Nationale Molen- en Gemalendag i vam fer una mica més de turisme. Vam anar cap a la zona del Zandstaat, al nord d'Amsterdam. Primer vam anar a la zona de Zaanse Schans. Aquesta zona és força turística, però té l'avantatge que hi ha molts molins que es poden visitar aprop. Em vam veure d'oli, de mostassa, d'aigua i de pigments! Es bastant espectacular sortir a la plataforma on es controlen les aspes i veure com es mouen ben aprop.

Després vam anar a una altra zona, a un molí de farina: De Oude Knegt. També va ser molt xulo veure com es movia tot el mecanisme i com anava sortint la farina molta!!! Hi havia una cabra per allà que quasi se'm menja la jaqueta, jeje. En aquest molí feien pannenkoeken i vam menjar-ne un cada un, amb una mena de sopa de verdures primer. Boníiiisim!

I diumenge... mentre miràvem molins... estàvem ben pendents del mòbil... esperant notícies de l'Aniversari!!!! Per fi, "bip bip"... un sms ens informa que el 4d8 més matiner de la colla s'ha descarregat a la Plaça de la Vila!!!

MOLTES FELICITATS COLLA!

rosa ha dit...

Guau! I si per variar descanseu una micona? Ja ja ja.

Alaitz ha dit...

...no seríem nosaltres! ;)
Petons

Gina ha dit...

l'Alaitz i l'Arnau sense fer res? com se t'ha passat pel cap? És impossible!

M'encanta veureus tan actius i amb ganes de fer mil coses! Us aprova! Feu molt bona cara!

Aprofiteu al màxim el temps aquí que ja queda poquet!

Un petonàs ben ben gran per tots dos, ens veiem aviat!

Aniwiki ha dit...

Hola!
Sóc l'Ana de Castelló. Molts records a tots els de l'INSA-Lyon.